ARSUZ’UN HAYALİ GERÇEĞE DÖNÜŞÜYOR: MESLEK YÜKSEKOKULU İÇİN TARİHİ ADIM!

Arsuz’un eğitim ve kalkınma vizyonuna önemli katkı sunması beklenen Meslek Yüksekokulu projesinde yeni bir aşamaya geçildi.

Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün, İskenderun Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Duruel ile bir araya gelerek, ilçede kurulması planlanan Meslek Yüksekokulu projesine ilişkin kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.

Toplantıda; turizm, gastronomi, tarım ve su sporları alanlarında eğitim vermesi planlanan Meslek Yüksekokulu için yer seçimi, arazi tahsisi ile yapım sürecinin planlama ve uygulama aşamaları ele alındı.

Görüşmede, projenin hayata geçirilmesi adına somut adımlar atıldığı ve avam proje çalışmalarına başlanması konusunda ortak irade ortaya konulduğu belirtildi.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün, Meslek Yüksekokulu’nun ilçenin geleceği açısından stratejik bir yatırım olduğuna dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:

“Arsuz’un sahip olduğu turizm, tarım ve su sporları potansiyelini eğitimle buluşturacak bu proje, sadece bir eğitim yatırımı değil; aynı zamanda gençlerimiz için yeni fırsatlar, ilçemiz için ise önemli bir kalkınma hamlesi olacaktır. Bugün geldiğimiz noktada, Meslek Yüksekokulu projesi için somut adımlar atmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İnanıyorum ki üniversitemizle kurduğumuz güçlü iş birliği sayesinde Arsuz’a değer katacak bu projeyi hep birlikte hayata geçireceğiz.”

Başkan Üstün, süreç boyunca gösterdiği iş birliği ve desteklerinden dolayı İskenderun Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Duruel’e teşekkür ederek, Meslek Yüksekokulu projesinin Arsuz’un eğitim, istihdam ve bölgesel kalkınma hedeflerine önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.