İskenderun Madeni İşleri Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Metin Ordulu, İskenderun İlçe Emniyet Müdürü Ertuğrul Ekici’yi makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.
İskenderun İlçe Emniyet Müdürü olarak görevine başlayan Ertuğrul Ekici’ye tebrik ziyaretleri devam ediyor. Bu kapsamda, İskenderun Madeni İşleri Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Metin Ordulu ve beraberindeki heyet, Emniyet Müdürü Ekici’ye bir “hayırlı olsun” ziyareti gerçekleştirdi.

Gerçekleşen ziyarette; ilçenin genel güvenliği, esnafın huzuru ve sivil toplum kuruluşları ile kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemi üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Ziyaretin ardından bir değerlendirme yapan Oda Başkanı Metin Ordulu, görüşmenin son derece samimi bir ortamda geçtiğini belirterek, “Sayın Müdürümüze yeni görevinde başarılar diliyor; nazik misafirperverliği ve esnafımıza gösterdiği yakın ilgiden dolayı kendisine teşekkürlerimizi sunuyoruz” ifadelerini kullandı.




